måndag 24 oktober 2011

Smakråd, tack!

Funderar mycket på hur vi ska kunna hägna in köksträdgården så att det blir rådjurssäkert, passar in i trädgården och INTE känns som ett fängelse när man är där inne. Många fundror och diskussioner blir det. Armeringsnät? Eltråd? Hönsnät? Mjukt nät?
Eller ska vi ha ett likadant som runt poolen, för att få det enhetligt?

Men kanske, kanske kom jag på något. För ett tag sedan hittade jag en blogg där jag blev helt förälskad i en av bilderna. Kanske hittade jag min lösning där?

Kika här! Och här!
Nu funderar jag vidare med dessa bilder framför ögonen. Vad tror ni om galler, typ det jag har i bakkanten runt hela, men men 6-8 fönster, målade i rätt färg (vilken nu det är?) i framkanten?

Och sen - hur ska vi göra med ingången under rosbågen med björnbären? Kan man ha nån sorts grind? En självstängande, kanske? Eller ska vi ha eltråd?
Alla förslag mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar