tisdag 3 juli 2012

Draperi av trä

Ja, nu är grinden eller draperiet eller vad man nu ska kalla det, klart. Äntligen!
Staketet runt köksträdgården har varit klart ett tag. Stängt rådjuren ute. Men i grindöppningen har vi provisoriskt haft ett grönt fult kompostgaller.

Idéerna och förslagen på hur vi ska göra grinden har varit många.
Min svärfar kom med det vinnande förslaget. Ett draperi av trä.


De är laserade i ljusgrått, blev supersnyggt. Nu måste vi bara fundera över om vi ska lasera stolparna till staketet också...

5 kommentarer:

  1. Jösses, så snyggt! Det där draperiet borde ni ta i produktion, hälsa svärfar det! :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en annorlunda idé och så himla läckert. Luftigt men ändå rejält.
    Kul att jag kunde hjälpa till med nävan också.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt fiffig lösning på "dörr"! Jag lägger min lilla röst på att ni laserar stolparna grå också, då försvinner de lite mer för ögat och det fina kökslandet syns mer innanför.

    SvaraRadera
  4. Men wow vilken snygg och kreativ idé. Supersmart! Vilken uppfinnarjocke till svärfar.

    För övrigt röstar jag på grålaserade stolpar som Bettina här ovan :)

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt, håller med ovanstående om att grålaserade stolpar vore jättesnyggt

    SvaraRadera