söndag 9 februari 2014

Helgsysselsättning, före och efter

Suck, nu blir jag sådär trött på mig igen.
Mina före- och efterbilder blir även denna gång bara efter...
Jag vet att jag tog en före-bild förra veckan, men den har jag trollat bort.

Nåja.
I helgen har vi (maken o jag) tapetserat.
Bara en vägg, men jag tycker att vi var ganska duktiga.
Nytapetserat och ommöblerat ser det ut såhär i vårt vardagsrum:
Julgardinerna åkte ner och vårgardinerna fick komma upp.
Det blev väldigt ljust och hemtrevligt, tycker vi.

På en skänk i en annan del av rummet står en liten skål med snäckor.
De färgglada djuren som simmar omkring har sonen fått hos doktorn. Ett djur för varje gång de tog blodprov. Han var duktig; bet ihop, sträckte fram fingret och blundade. Klart att de ska få en hedersplats!


1 kommentar:

  1. Haha. Visst är det typiskt att komma på det efteråt. Att det hade varit kul att ha ett foto på hur det såg ut innan. Händer mig hela tiden.
    Så duktiga ni har varit. Gillar tapeten också. Väldigt behagliga färger!

    Hej från ännu en gottegris!
    Kram Tamara

    SvaraRadera