måndag 8 oktober 2012

Skattjakt

När vi kom hem från vår mini-födelsedags-firar-semester låg det flera grattiskort och väntade.
Ett var lite mer spännande än de andra.

Grattis på 40-årsdagen! Nu ska du få gå på skattjakt, ute och inne. Hoppas du hittar lika många presenter som du fyller decenium.

Wow, vad kul! Jag älskar skattjakter, och begav mig omedelbart ut i trädgården för att leta.

Titta vad jag hittade!

Ett äppelträd; Aroma, med tillbehör!
Och visst är äpplena som sitter på trädet extra söta!

4 kommentarer:

  1. ingen dålig present
    kikar in lite hos dej
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Nämen oj! Här har det hänt grejor minsann. "Fröken" har blivit stor. Stort grattis i efterskott och välkommen in i tantåldern ;)

    Vilket skatt du hittade i trädgården. Det där var ingen dålig present! Först läste jag att du skulle hitta 40(!) presenter och inte fyra. Oh la hann jag tänka. Hon har varit snäll hon... ;)

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  3. Kul present, med äpplen och allt....
    Äppleträd kan man inte få för många.

    Ha en skön kväll!
    //Jenny

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott och välkommen i 40-klubben, får jag väl säga!
    Kan meddela att livet enbart känns bättre efter det magiska strecket. (Än så länge, hihi!)
    Det var ju världens finaste present, det där äppleträdet. Det blir många goda äpplepajer hos er framöver!
    Ha en fortsatt fin vecka.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera