fredag 12 oktober 2012

Underbara höst!

Jag älskar hösten!
Underbara färgsprakande höstdagar då man är ute i den höga, klara luften.
Gråmulna, regniga, ruggiga dagar då man sitter inne med tända ljus och en god bok.
Härligt!

Idag är det en fin höstdag. Hög, klar luft. Klarblå himmel, strålande sol, nästan vindstilla.
En utedag, helt enkelt.

När barnen var lämnade på skola respektive förskola hade jag en stund för mig själv.
Tog kameran med mig ut. Först en runda i trädgården.



Sen en liten skogspromenad


Avslutade med en kopp varm choklad på uteplatsen där vi faktiskt har några stolar kvar.

Härligt!

Nu bär det av till jobbet!
Hela fredagskvällen följd av en lördag på jobb.
Sen är resten av helgen fullbokad med andra trevliga, roliga aktiviteter.


3 kommentarer:

  1. Även om jag inte är någon höstälskare så ser jag det fina i hösten som du har lyckats fånga med dina bilder

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag kommenterade på ett gammalt inlägg förut men prova här också. Skulle jag kunna få använda bilden med blåklint och nyckelpigan? Mejla mig på Christina.ornebjar@folkpartiet.se
    /Christina

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, vad har du för kamera? Nyfiken som jag är :)
    Ha en fin dag
    Kram Di

    SvaraRadera