lördag 25 augusti 2012

Dagens fynd!

I dag hittade jag en annons på den lokala annonstavlan (fb) igen.
Stor tremastarblomma bortskänkes mot att du kommer och gräver upp den!
Inte illa. I kväll var jag inne i "byn" och grävde upp den.
Den var stor! Nu står den i trädgården och väntar på att bli delad och planterad. Passar perfekt i hålen som varit i min blå-rosa-lila rabatt.








I förmiddags var jag och sonen på bakluckeloppis. Oj, vad mycket man kan hitta där. Massor av barnkläder, leksaker, gammalt porslin och annat.

Och så dessa tre vaser som så gärna ville bo på mitt lilla cafébord på framsidan. Det får väl komma några blommor i dem också med tiden.

1 kommentar:

  1. Härligt att du också har gjort loppisfynd idag.
    Och tremastarblomma... - Där lärde jag mig något nytt idag!
    Ha en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera