söndag 12 augusti 2012

Fotokurs

Nu har jag anmält mig till en fotokurs!
Oj, vad det ska bli spännande!
Jag tror att man går igenom samma saker som under den kursen som ingick när vi köpte kameran, men istället för 2,5h så ska jag nu gå 5x3h. Med praktiska övningar och gemensamma analyser. Dvs tid att öva & smälta.

Inspirerad av detta tog jag kameran med mig när jag körde till jobbet i morse.
Dimmorna kröp så vackert över dammen.
 Här är samma damm, men på eftermiddagen istället.
När jag stod här och fotograferade kom jag på att det fanns en geocache någonstans i närheten. Bäst att "ta den" innan jag körde hem! Det blev en liten cacherunda på vägen hem och sen en med hela familjen i kväll efter handbollsfinalen. Så många vackra platser man besöker på en så´n runda. Mer om det i ett annat inlägg.

1 kommentar:

  1. Jättefina bilder!
    Hoppas du kommer att gilla kursen. Jag tyckte att den jag gick var bra.

    Kram

    SvaraRadera