söndag 21 september 2014

Hösten på gång?

Efter en intensiv helg ser jag fram emot att börja veckan med två lediga dagar. Fördelen med att jobba skift!
Jag hoppas på fint trädgårdsväder, ska plantera mer i min Musse-rabatt. En del är redan planterat, men jag saknar fortfarande en del växter. Tänkte titta inom på Plantagen i morgon och hoppas på tur.
Vill också hinna rensa ett par andra rabatter, gå på tur i skogen, läsa min bok...

Veckan som gick gav oss fantastiskt väder. Nu säger SMHI att hösten definitivt är på intåg. Det gör mig inget, jag älskar hösten.

1 kommentar:

  1. I se that your sedum and mine are at about the same stage right now. The bees re really loving it. This time of year they seem to be everywhere. I will be posting some photos of them shortly after I finish the series on fungi which I am doing this week. Nice to visit today. Jack

    SvaraRadera