lördag 3 mars 2012

Dags att planera!

Ett besök på mässan "Skånsk trädgård". Längtade efter inspiration och kanske efter något fint att ha i trädgården. Lovade mig själv (och maken) att jag i alla fall inte skulle köpa flera fröpåsar. Blev lite besviken på själva mässan, lite för mycket fönster, värmeväxlare och salami, men det var ju ändå lite kul att ha varit där. Det enda jag verkligen ville ha var lite väl dyrt (se här). Impulsköp för över 700kr ska man låta bli...
Men jag kom inte hem tomhänt. Några fröpåsar (10st närmare bestämt) blev det ändå, trots löftet.

Oj, oj, oj. Nu börjar det bli många fröpåsar här hemma. Kanske dags att jag sätter mig ner och börjar planera var jag ska så alla frön jag köper.
När jag står där i affären och tittar på alla fröpåsar har jag fullt klart för mig var jag ska ha de olika växterna. Men nu börjar det bli många. Kanske dags att fundera över var de ska få plats (om de får plats)...

Rita, skriva, måla.
Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar