tisdag 6 mars 2012

Ny kamera!

Maken fyller år.
Hopplöst - han önskar sig ingenting. Men för någon vecka sedan kom han på att han önskade sig en kamera. (Vi har pratat ett tag om att vi skulle köpa en systemkamera, så det tyckte han passade bra.)
Men jag kan ju inte ge honom en kamera - då har ju han alltid förtur till den...
Alltså fick han en kameraväska och några fototidningar. Kameran köpte jag till OSS!

Var tvungen att inviga den direkt. Titta vilka söta gullvivor som tittar upp i min rabatt!

Nu blir det födelsedagstårta, sen ska jag krypa upp i en fåtölj med kamerans instruktionsbok (det behövs, som ni ser) och en stor kopp te!

2 kommentarer:

  1. Grattis till en klok investering!
    En helt ny värld kommer att öppna sig för dig genom den nya linsen.
    Ha en fin tisdagkväll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Det var en smart present. Bra uppdelning tycker jag ;) Lycka till med kameran!

    Här har också några gullvivor kikat upp. De är sååå söta!

    SvaraRadera