onsdag 7 november 2012

Galna idéer?

Jo, men visst är galna idéer till för att sättas i verket!

Den senaste tiden har jag varit lite dålig på att uppdatera här på bloggen. I och för sig har jag inga krav, varken på mig själv eller nå´n annan, att uppdatera ett visst antal gånger per vecka, men...

Det beror inte bara på att hösten tagit över trädgården, (även om det också påverkat)
Det beror inte bara på att vädret varit för dåligt för att ta med kameran ut, (även om det också påverkat)

Nej, jag har roat mig med att göra en ny blogg (hade jag för lite att göra, eller?).
Jag är ledare inom Friluftsfrämjandet, just nu för en grupp underbara Mullebarn i 5-års-åldern.

Bloggen är framförallt skriven för
- föräldrarna till barnen i gruppen,
- oss själva - som dagbok över våra träffar
- andra ledare som vill läsa och bli inspirerade (eller inspirera oss, såklart)

men även andra är välkomna att titta in och hälsa på i vår skog.

Hej Kollikok!

1 kommentar:

  1. Jag var ju bara tvungen att gå in och kolla på er fina blogg. Så fin och vilken härlig idé. Roligt för föräldrar att kunna gå in och kika och kommunicera, både med er och varandra. Och vilket bar sätt att dagboksföra vad ni faktiskt gör och inspirera andra. Heja dig! :)

    Ha det fint ute i hösten!

    Kram Lotta

    SvaraRadera