onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Visst är det mysigt med alla hjärtans dag.
Jag tycker egentligen inte om alla dessa dagar då vi blir pådyvlade att vi ska fira det ena eller det andra, men alla hjärtans dag är ändå speciell.
Min mormor skickade alltid kort till oss på födelsedagar, namnsdagar och alla hjärtans dag. Min söta, fantastiska, underbara mormor.

Jag jobbade i går kväll, körde hem i snöväder. Skånskt snöväder som alltid inbegriper ordentlig vind. Blev så pigg och glad när jag kom hem och såg att jag fått alla-hjärtans-dag-kort.
Från en av mina bästa vänner kom ett paket med massor av blommor. Sommarlängtan!
Tänk vad många fina buketter det ska bli i sommar!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin present och så många vackra blommor! Sommarlängtan är stark även hos mig. Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Huh o blä för skånsk vinter!
    Kul att komma hem till en så gullig alla-hjärtans-present. Den kommer du kunna njuta länge av...

    Hälsar Tamara

    SvaraRadera