onsdag 9 januari 2013

Skördetid


Årets första skörd.
Jordärtskockor.
Gott.

5 kommentarer:

  1. Lyckans du här hos mig är de fastfrusna i jorden!!! Ha en fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  2. Heja dig! Vilken lycka.

    Synd på hålet i häcken, men killarna gjorde hålet på ett bra ställe ändå tycker jag. Du kanske kan göra hålet ännu lite större så man ser hela lampan/lyktan. Sen är det bara låtsas att det är så det ska vara. Som en konstnärlig och kreativ lamp-installation helt enkelt...

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  3. Ja man kanske skulle ge sig ut med spaden... fast jag tror att det har frusit till lite för mycket hos mig nu. Men visst är de väldigt goda.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. En klar favorit här. Har också skördat och ätit.
    Allt gott
    annika

    SvaraRadera
  5. Nämen! Hur gick det där till? Fast jag kan inte så mycket om jordärtskockornas liv och leverne, hihi!
    Gjorde du några fynd på Erikshjälpen idag?
    Ha en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera