torsdag 17 januari 2013

Värt att fira x2!


Idag är det 2 år sedan jag skrev mitt första inlägg på denna blogg.

Jag älskar att skriva.
Älskar att ta foto.
Jag tycker att denna blogg är ett bra sätt att dokumentera min trädgård i ord och bild, och är jätteglad för de bloggvänner den lett mig till. De flesta har jag aldrig träffat, men det känns ändå som om vi känner varandra.

Här hemma ska vi dessutom fira sonens namnsdag, Anton (förvisso bara hans andranamn, men ändå).

På flera bloggar har jag den senaste tiden sett att det är populärt att dela på tulpanbuketterna och sätta dem en och en i mindre vaser. Jag har funderat på att prova, men min vas-uppsättning bjuder inte på så många små vaser, tyvärr. Idag var jag dock tvungen. Katten, som gillar att tugga av tulpaner, fixade sin vana trogen en minitulpan till oss. Ett snapsglas får duga som vas.

2 kommentarer:

  1. Grattis till både Anton och ditt bloggjubileum. Hipp hipp hurra! Jag är glad att ha hittat hit och vi har ju dessutom träffats irl. Inte illa :)

    Här hemma finns några småvaser men inga tulpaner. Hm!

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  2. Grattis till jubileet!Hoppas katten inte norpar alla tulpisarna, men de är snygga också en och en :)

    SvaraRadera