onsdag 8 januari 2014

Vill du ha ett växthus?

Ja, vad svarar man på den frågan?
Ingen tvekan för min del, klart att jag vill!!!

Grannen rensade i sitt förråd och där fanns ett gammalt tunnelväxthus i plast som de skulle göra sig av med.
Ja tack!
Nu ligger det i carporten och väntar på våren. Spännande!

Jag har ingen aning om hur stort det är (även om jag har för mig att grannen talade om det). En del tomater, chili och annat ska där väl få plats. Kanske.
Och så kan jag ju se om växthusliv är något för mig.

4 kommentarer:

  1. Ja tack är väl det självklara svaret här också. Men jag vill ha ett stort, kanske mer för samvaro än odling... svårt det där... Du får säkert glädje av din gåva .Grattis till din tunnel!/Susanne.

    SvaraRadera
  2. Åhhh, sådana frågor vill jag också ha!
    Ska bli spännande att se vad du hittar på med det.
    Ha en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Det låter ju helt underbart. Bara att tacka och ta emot. Grattis och lycka till.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Ja tack, hemskt mycket tack! Svårt att svara något annat på den frågan. Tur att det finns snälla och omtänksamma grannar :)
    Antar att du nu har fullt fokus på att planera för frösådden?

    Ha en fin söndag!
    Kram Tamara

    SvaraRadera