torsdag 19 april 2012

Kamera på vift?

När jag tömde över bilder från kameran till datorn hittade jag en hel del bilder som det var tydligt att barnen tagit. Det förvånade mig lite eftersom de inte brukar få ha denna kameran och "leka" med (vi har en äldre som de får använda ibland, om vi kommit ihåg att ladda batterierna).
Plötsligt kom jag fram till en förfärlig bild, tagen genom fönstret på en stor rumpa (som tillhör mig).
Då förstod jag vad som hänt. Dagen när vi satte upp studsmattan var det ganska kallt och det regnade lite. Maken körde i väg och barnen gick in medan jag fixade till det sista med nätet. Då passade de förstås på att låna kameran som vi uppenbarligen inte lagt undan.
Många bilder blev det. Bilderna i detta inlägg är de två bilder som var bäst, både motiv- och skärpemässigt.
Och rump-bilden, den är censurerad (=kastad).

ÄLSKADE BUSUNGAR!

1 kommentar: