onsdag 7 augusti 2013

Efter- och före- bilder

När jag läser andra bloggar tycker jag det är jätteroligt med före- och efter-bilder. Så kul att se förändringen.
Själv är jag ganska dålig på att komma ihåg de där före-bilderna, så oftast blir det bara efter-bilder.

Igår gick jag lös på syrénbusken. Den behöver tuktas lite, så jag och barnen hjälptes åt. Det blev en hel del bortklippt, och mer finns kvar som behöver tas bort.
Som vanligt glömde jag att ta en före-bild innan vi satte igång.

Men här kommer en annan före-bild.
Dock på ett annat arbete.
Ett arbete jag ska sätta igång med snart...



1 kommentar:

  1. Det blev ju ändå en före- och en efterbild. Inte på samma vy, men vadå? Du kan ju göra på ditt sätt :)
    Undras vad du ska göra i köksträdgården. Nytt golv kanske?!

    Håller tummarna för frösamlandet. Kommer gå toppelitopp!

    Kram Tamara

    SvaraRadera