söndag 11 augusti 2013

Golv i köksträdgården

Äntligen, äntligen!
Länge, länge har detta stått på att-göra-listan. I april hämtade jag tidningar hos alla grannar, i mitten av juli köpte jag täckbarken. Idag, i mitten av augusti, blev jag färdig att fixa mitt nya golv.
Före-bilden som jag visade häromdagen
Under tiden. Tidningar i botten för att hindra lite av ogräset att ta sig igenom.
Och efteråt, snyggt, enkelt och faktiskt ganska snabbt gjort...
Kanske en under-tiden-bild till.
Sonen fick ha kameran en stund och han tyckte att detta var ett bra motiv.




1 kommentar:

  1. Haha! Han är allt en filur sonen :)

    Så fint det blev. Och så gött att ha ännu ett projekt avklarat. Många gånger är det svåraste att börja projektet fastän det, när man väl får tummarna ur, går kvickt som bara tusan!

    Kram Tamara

    SvaraRadera