torsdag 8 augusti 2013

Månadsbilder augusti

En månad har gått sedan de förra månadsbilderna.
En hel del händer i trädgården på den tiden.

Vi börjar, som vanligt, med skuggrabatten
Från väster:
 och från öster:
Fortfarande lite tomt framme till vänster. Jag väntar lite med att starta stora flyttkarusellen. Men snart.
Framsidan:
Här är mest gult nu. Luktärtorna är röda, men de syns inte så mycket.
Måste hitta lite mer orange o rött till nästa år.
Har sått mörka solhattar, de blir nog bra här. Sen. När de är planterade...

 

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen stenläggningen i din skuggrabatt, - så fin!
    Ditt inlägg får mig att inse att jag själv helt och hållet har glömt bort mina månadsbilder i sommar...

    Roligt att vi kanske får tillfälle att ses på Bäckaskog om ett par veckor!
    Vi får väl höras närmare framöver och ev. bestämma en tid och en plats.

    Må gott så länge!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera